Over Ons

Over Assurantie Bemiddeling Collectief Nederland.

Over Assurantie Bemiddeling Collectief Nederland

Assurantie Bemiddeling Collectief Nederland (ABCN) is hét (online) aanspreekpunt dat klanten werk uit handen neemt door vakkundige begeleiding te bieden bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. ABCN biedt naast deskundigheid en een optimale klanttevredenheid de gemakken van online, waaronder premiekortingen. Wij bieden totaalklanten zekerheid, transparantie, advies en begeleiding.

Wat maakt ABCN bijzonder? Wat biedt ABCN nog meer aan? Klant worden bij ABCN? Wat mag de klant van ABCN verwachten? Niet tevreden? Downloads en links

Wat maakt ABCN bijzonder?

Anders dan de meeste tussenpersonen, verlenen wij onze klanten deskundig advies op maat op het gebied van verzekeringen, afhandeling van schades en letselschade. ABCN werkt samen met een netwerk van specialisten op het gebied van letselschade en heeft ervaring met geslaagde schadeclaims.

ABCN kijkt verder dan uw verzekering. Bij het afsluiten van een verzekering en wanneer de schade zich heeft voorgedaan, kunt u rekenen op consultatie. Wij nemen graag de tijd voor u om u van dienst te zijn. Het adviesproces bij ABCN begint met een inventarisatie van uw situatie en uw wensen, die wij op structurele en planmatige wijze concretiseren en effectueren. Ook geven wij u graag advies zonder dat u een product of dienst bij ons afneemt.

Verder onderscheidt ABCN zich van andere bemiddelaars in de verzekeringsbranche door het zeer brede aanbod van verzekeringen voor particulieren en bedrijven door heel Nederland. Zo vindt u altijd een product dat bij u aansluit. ABCN.nl is onze site voor het vergelijken en aanvragen van verzekeringen.

Tevens zijn wij gespecialiseerd in de complexe verzekeringsproducten, waaronder:

  1. Leerlingenvervoer/persoonsvervoer
  2. Juweliersverzekeringen
  3. Zorgverzekeringen van Zilveren Kruis Achmea met collectieve korting

Onze missie en visie

ABCN staat voor een optimale klanttevredenheid en een sterke verbinding tussen de klant en ons. Deze missie heeft tevens onze prioriteit.

Wij zien het als onze verantwoordelijkheid de portefeuille gezond te houden jegens de verzekeringsmaatschappijen.

Wij kiezen onze klanten met zorg om zo een duurzame consument-bedrijfsrelatie te waarborgen.

Als familiebedrijf garanderen wij de continuïteit en de hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Onze doelstelling

ABCN biedt haar klanten de grootst mogelijke keuze aan verzekeringsproducten binnen een duurzame portefeuille. Dit doel bereiken we door:

Het voortzetten van groei in alle opzichten met behoud van een duurzame klanttevredenheid. Bij ons bent u gegarandeerd van kwaliteit en optimale backoffice.

Het online aanbieden van onze verzekeringsvergelijker, waar u gebruik van kunt maken wanneer het u uitkomt, zonder af te doen aan de deskundigheid van onze begeleiding en advies.

Het aanbieden van bijzondere verzekeringen, zoals juweliersverzekeringen (zakelijk), leerlingen- en persoonsvervoer en MKB-verzekeringen.

Het aanbieden van verzekeringen van Zilveren Kruis Achmea met collectieve korting.

Na een eerste kennismaking bekijken we samen welke verzekeringen u bij ons kunt afnemen, waardoor wij tevens de duurzaamheid van de consument-bedrijfsrelatie kunnen bevorderen.

Wat biedt ABCN nog meer aan?

  1. Begeleiding bij de aankoop van een woning.
  2. Bemiddeling bij het aanvragen van financiëring voor een eigen woning.
  3. Bemiddeling van aanvragen van een persoonlijke lening.

Klant worden bij ABCN?

Bent u op zoek naar een deskundige tussenpersoon die u kunt adviseren bij het nemen van de juiste beslissing? Dan is het van belang om te weten met wie u zaken doet en wat u kunt en mag verwachten van de aangeboden dienstverlening. Voor een tussenpersoon zijn zaken als deskundigheid, betrouwbaarheid en oprechtheid vanzichzelfsprekende eigenschappen. Of u zich prettig voelt bij onze wijze van werken, zal uit het persoonlijke contact blijken.

U kunt ons bereiken per telefoon op het nummer (020) 412 06 07 en per e-mai op het adres info@abcn.nl.

Wat mag de klant van ABCN verwachten?

  1. Deskundigheid
  2. Wij zijn een professionele schakel tussen u en de verzekeraar.


  3. Risicoanalyse voor MKB
  4. Wij verschaffen inzicht in de risico’s die u als klant kunt lopen door een persoonlijk bezoek aan het bedrijf en het maken van een gratis risicoscan.


  5. Extra service in behandeling en afwikkeling van schadeclaims
  6. Preventieve voorlichting m.b.t. verzekeringen en schadeclaims. Hulp en uitleg bij het invullen van formulieren etc. Extra inzet om aansprakelijkheid van onze klanten tot een minimum te beperken.


  7. Diversiteit in bijzondere producten en diensten
  8. Wij staan voor betrouwbaarheid en staan altijd klaar voor vragen omtrent verzekeringen. Wij zijn deskundig in het aanbieden van totaalpakketten.U kunt rekenen op een sterke BackOffice die uw belangen vooropstelt.Wij bieden onze diensten ook online aan.


  9. Uitbreiding van diensten, aansluitend op de maatschappelijke ontwikkelingen
  10. Wat ons drijft, is de wens naar voortdurende verbetering en vernieuwing van onze diensten, aansluitend op de maatschappelijke ontwikkelingen, zoals: Het mogelijk maken online verzekeringen te vergelijken en aan te vragen, zonder af te doen aan de kwaliteit, via abcn.nl.

Niet tevreden?

Een goede samenwerking geeft natuurlijk voldoening. Echter kan het voorkomen dat er een gevoel van ontevredenheid ontstaat, die een goede samenwerking in de weg staat. Bent u om één of andere reden ontevreden, laat het ons weten en we zullen het zo goed mogelijk oplossen.

U kunt uw opmerkingen of klachten mondeling of schriftelijk aan ons doorgeven.
Ons adres is: Ingelandenweg 1 1069 WE Amsterdam.
Tevens kunt u uw klacht doorgeven per telefoon op het nummer (020) 412 06 07 en per e-mai op het adres info@abcn.nl.

Onafhankelijke Geschillencommissie

Gelukkig zijn we in staat de meeste klachten of opmerkingen naar volle tevredenheid op te lossen. Wanneer uw klacht blijft bestaan nadat onze interne klachtenprocedure is doorlopen, kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KIFID). Het KIFID is een erkende en onafhankelijke instelling waar u uw klacht kunt laten toetsen onder vermelding van ons AFM-vergunningsnummer (12042314). De termijn, waarbinnen u uw klacht bij dit klachteninstituut kunt indienen is drie maanden nadat wij onze beslissing aan u kenbaar hebben gemaakt.
Op www.kifid.nl kunt u terecht voor meer informatie over deze geschillencommissie.
Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KIFID)
Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoonnummer: 0900-3552248

Klant worden bij ABCN?

Bent u op zoek naar een deskundige tussenpersoon die u kunt adviseren bij het nemen van de juiste beslissing? Dan is het van belang om te weten met wie u zaken doet en wat u kunt en mag verwachten van de aangeboden dienstverlening. Voor een tussenpersoon zijn zaken als deskundigheid, betrouwbaarheid en oprechtheid vanzichzelfsprekende eigenschappen. Of u zich prettig voelt bij onze wijze van werken, zal uit het persoonlijke contact blijken.

U kunt ons bereiken per telefoon op het nummer (020) 412 06 07 en per e-mai op het adres info@abcn.nl.

Downloads en links

Downloads
Links van instanties
  • www.afm.nl
  • De Autoriteit Financiële Markten (AFM) houdt toezicht op het gedrag van iedereen die actief is op de markt van sparen, lenen, beleggen en verzekeren.
  • www.kifid.nl
  • Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) is het onafhankelijke loket voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.
Links van overige handige diensten
  • www.autopas.nl
  • De Nationale Autopas (NAP)is de enige onafhankelijke instantie waar de kilometerstandhistorie van een auto op zoveel mogelijk momenten wordt vastgelegd.
  • www.nhg.nl
  • Nationale Hypotheek Garantie (NHG) heeft als doelstelling een eigen huis voor meer mensen mogelijk te maken. Op deze site treft u hier meer informatie over aan.
  • www.nibud.nl
  • Het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (NIBUD) is een onafhankelijke stichting die het budgetteren propageert als hulpmiddel om de inkomsten en uitgaven binnen een particulier huishouden op elkaar af te stemmen, ook op langere termijn. Doel hiervan is het bevorderen van het welzijn van dat huishouden.
  • www.notaris.nl
  • Op de bovenstaande website treft u informatie over notarisaangelegenheden.
  • www.pensioenkijker.nl
  • De Stichting Pensioenkijker.nl wil het pensioenbewustzijn van de Nederlander vergroten.
  • www.politiekeurmerk.nl
  • Op de bovenstaande website treft u informatie over het Politiekeurmerk Veilig Wonen, de maatstaf voor veilig wonen.
  • www.verliesverwerken.nl
  • De Landelijke Stichting Rouwbegeleiding (LSR) is er op gericht, degene die rouwt na verlies van een dierbare te ondersteunen. Activiteiten van de LSR leveren een bijdrage aan ondersteuning van nabestaanden in het rouwproces.